Online/Uzaktan ve özel bas gitar dersleri için umutyenilmez@gmail.com adresinden iletişim kurabilirsiniz.

14 Mart 2014 Cuma

Uzak Doğu Yapımı


Soru:

‘Merhaba hocam. Bas gitara yeni başlayacağım da gitar almayı düşünüyorum araştırdım ve yukarıdaki ibanezi buldum. Fiyat olarak falan çok cazip ama Çin ürerimi olduğu için tedirginim. Sizce ne yapıyım? İşi bilenlerden olduğunuz için size sormak istedim teşekkürler..’

Cevap:

Son zamanlarda güzel baslar yapılmaya başladı. Çin malı olması kafanı boş yere kurcalamasın. Bende de Endonezya yapımı bir bas vardı, orijinal olsa belki bu kadar iyi ton veremezdi. Çok memnunum. Alırken de uzak doğu yapımı olmasını hiç sorun etmemiştim çünkü tonları çok iyiydi. Bazı uzak doğu yapımları, orijinallerden daha iyi olabiliyor bunu da unutmamak lazım. Önemli olan gidip deneyip beğenip almak.
‘’Deneme şansım olmayan, orijinal marka bir bas mı? Yoksa deneyebileceğim, orijinal olmayan bir bas mı?’’ diye sorsalar cevabım, ‘’öncelikle, deneyebileceğim bir bas olmasını tercih ederim.’’ Olurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder