Online/Uzaktan ve özel bas gitar dersleri için umutyenilmez@gmail.com adresinden iletişim kurabilirsiniz.

11 Mart 2014 Salı

Bass Line Blog

Öncelikle bir giriş-açıklama yazısı yazarak başlayayım. Beni blog yazmaya iten, bas gitar ve müzik hakkında bana sorulan sorular oldu.
Bana yöneltilen bu soruları cevaplamak, kendi düşüncelerimi insanlarla paylaşmak çok keyifliydi fakat benzer soruları tek tek herkes için cevaplamak zaman kaybı gibi duruyordu; hem benim hem de o sorunun cevabını henüz bilmeyen kişiler için. Bunun en doğru hali bu benzer soruları bir yerde toplayıp herkesle paylaşmak olacaktı ve bunun en iyi yolunun bir blog sayfası oluşturmaktan geçtiğini düşünerek bu blogu hazırladım. 
Soruları ve de  verdiğim cevapları değiştirmeden, olduğu gibi bloga yazmayı planlıyorum. Verdiğim cevapların yetersiz olduğunu hissettiğimde de bir 'not' ya da 'geniş açıklama' yazısı yazarak detaylandırmayı düşünüyorum.  
Bir yandan da sorular dışında, kendi fikirlerimi anlatan, müzik ve bas gitar hakkındaki yazılarımı da paylaşmayı istiyorum. Yorumlarınızı ve yeni sorularınızı da merakla bekliyor olacağım:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder